N’Alcordanza 2014

igorcarlos_excalestriEsti añu va ser la octava vez qu’un bona riestra de músicos, grupos y, sobre too, una bona montonera de collacios, se van xuntar alredor del recuerdu a Ígor Medio y  Carlos Redondo, los dos músicos de Felpeyu que nos marcharon nun accidente de tráficu en 2006.

En 2014 vamos volver a apostar pol modelu de festival que ficimos l’añu pasáu, repartir per Xixón varios conciertos d’estilos estremaos. Prebamos en 2013 a facelo asina y paeznos que foi una bona manera de facer homenaxe a Ígor y Carlos.

Pero arriendes de la música, anguaño vamos da-y un toque visual a N’Alcordanza. Y ye que falamos con un piñu de diseñadores, fotografos y dibuxantes collacios d’Ígor y Carlos pa que nos ficieren una imaxe que nos recuerde qué ye facer músicu o ser músicu n’Asturies. Ye lo que llamamos les postales, y vamos dir espublizándoles nesta web y nes redes sociales.

Música ya imaxe que se xunten alrodiu de l’alcordanza d’Ígor y Carlos y la revindicación de la música y la profesión de músicu n’Asturies. Una bona causa que ye posible namás a la collaboración desinteresa de tolos grupos y artistes que participen en “N’Alcordanza”, a toos ellos munches gracies  y a disfrutar de la música.

Un pensamiento en “N’Alcordanza 2014

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

w

Conectando a %s